" لطفا قیف مارکتینگ برند خود را افقی بگیرید " به قلم مرجان جانقربان در پایگاه خبری تحلیلی 

ارتباط امروز



وارد سال 2019 میلادی شدیم و با جست و جوی ساده ای با موضوع قیف فروش یا قیف بازاریابی در گوگل می توانید مراحل آن را مشاهده و مطالعه کنید و اصلا قصد ندارم در مطالب از تئوری ها صحبت کنم بلکه بیشتر تصمیم دارم طبق معمول مطالبی را عنوان کنم که به صورت کاربردی در دنیای رقابتی دیده و اجرا می شود.

یک قیف را در نظر بگیرید که به صورت عمودی در دست گرفته شده و دارای طبقه بندی های خاصی است. طبقه بندی هایی که نشان می دهد یک رهگذر که اصلا ما را نمی شناسد، چگونه به مشتری ما تبدیل می شود و از ما خرید می کند. این کلیات موضوع است و به مرور بر اساس پژوهش های مختلف این قیف کامل تر می شود و در حال تغییر و تکمیل است.


ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها